Nu är jag här! Nu är jag här! Nu är jag här! Var är jag?

Nu har jag äntligen fått tummen ur och ska börja blogga! Hurvida mitt liv verkligen är så intressant att läsa om eller inte går ju att diskutera fram och tillbaka men här är jag nu i alla fall, på gott och ont.

Idag är det det dags att dra sig till berghs, igen. För dom som inte vet så går jag en introkurs på kvällstid ett tillfälle i veckan på reklamkommunikation. Idag ska det tydligen komma en annan föreläsare och snacka, intressant. Och jag har fortfarande ingen aning om i vilken låda jag la mitt passerkort så jag får helt enkelt hoppas att någon vänlig själ finns där varje gång jag behöver öppna en dörr.
Mitt liv i en låda liksom.

Extrem huvudvärk idag som så många andra dagar. Borde jag släpa mig till receptionen med risk för att få smeknamnet Iprenmannen på jobbet eller?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha du är rolig du. Äntligen är du också igång :D

2009-03-21 @ 10:52:00
URL: http://sallylou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0