Uppdatering

Jag är så dålig på att blogga så när jag väl bloggar får jag väl göra två inlägg på en gång!
Tiden efter new york har jag bland annat....:


Varit på hoochy kootchy med Moki och träffat nya trevliga människor. Bilden är lånad av Jannike och ni kan se fler bilder från kvällen på hennes fantastiska blogg: Jannike Viveka


Flugit helikopter på jobbet.


Ätit en jäkla massor med chokladkakor från 7-eleven.


Varit på debaser med Amanda.


Hängt massor med Andreas.


Varit på kryssning med släkten och inspekterat skumma drinkar.


Ätit middag hos pappa för att därefter totaldäcka av trötthet efter en fullspäckad helg.

Det var allt för mig, hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0