New York New York!

Insåg just att jag inte har bloggat sen innan jag drog iväg till New york med dom närmaste.
Så här har ni resan i några bilder! Jag hade det helt fantastiskt. Allt var helt enormt och jag kan verkligen tänka mig att bo där en period i livet.


Lägenheten som var hur bra som helst och låg helt sjukt centralt!


Min sängkamrat i 10 dagar. You want a piece of her.


Nästan varje morgon började i central park. Vi hittade några turister som var snälla och fotade gruppbild.


På nästan varje bänk satt det fina plakat som folk köpt in sig på. Jag blev helt rörd av nästan alla jag såg.


Vi åkte upp i Rockefeller Center för att titta på utsikten en kväll. Mäktigt!


Uppklädd för finmiddag.


Willner fotar mig som fotar henne.


Fina Amanda.


Det fanns hur mycket fantastisk gatukonst som helst! Jag blev helt salig.


Ännu en!


Sista dagen var jag lagom mör och inte särskilt peppad över flyget hem. Åkte dessutom på en avgift på 150 dollar för övervikt på väskan. KUL!

Det var den resan, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0