Hurra för Jenny

I lördags var man bortbjuden på middag hos Jenny för att fira att hon fyllde år i måndags.
Det bjöds på urgod kantarellsoppa och fabulös äppelpaj! Jag fullkomligt rullade därifrån senare på kvällen men det var det helt klart värt.


Men innan middagen släpade Malin runt mig i hässelby för att mata katter och gud vet vad. Söt var hon i alla fall.


Jag har ingen aning om vad Jenny gör på denna bild(?)


Fina Amanda.


Självaste värdinnan.

Och idag var jag förövrigt uppe hos min nya hyresvärd och skrev under kontraktet för en 1:a på 31 kvadrat i huvudsta! Inflytt är 30e oktober och jag skuttade därifrån av glädje. Äntligen kommer jag ha ett alldeles eget krypin bara för mig, att göra vad jag vill i. Om någon känner sig manad att hjälpa till att bära kartonger nästa lördag så hojta till, jag vore evigt tacksam ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0