Nice day for a white wedding

Åkte in till stan för att kolla lite i affärer med Moki.
På något sätt drogs vi med i bröllopsyran och promenerade runt och tittade på alla uppradade militärer i sina finaste dräkter. Såg paret åka förbi snabbt också, lite antiklimax.



Jag skrattade lite åt att dom hade hamnat fel i grupperingen och skulle korrigera det genom att stå såhär och sidestep:a långsamt åt sidan.




Sen gick vi till urban outfitters och testade badmössor, jag var panda.
Köpte världens finaste väska, blev helt kär och var tvungen att köpa den. Bild kanske kommer senare.

Nu är jag hemma och omgrupperar sen bär det av till söder för att lära mig dricka öl.

Kommentarer
Postat av: moki

Tror min mössa var en groda.



Bra bilder med din mob förresten.:)

2010-06-20 @ 03:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0