Bilder

Jag är för trött för att skriva en längre text. Därför får ni mina senaste dagar i bilder med start från fredagen!


Amanda spillde. Sen åkte vi till klubb wasted och fortsatte sen till Harry B James.


Jag hade klipptid kl 9 morgonen efter och släpade mig upp. Men det vare värt!



Träffade sen mamma för att strosa runt på smaka på stockholm, sen blev det inredningsaffärer, loppmarknad och glass!



Gick på promenad tisdagen och såg denna coola kreation!


Promenadsällskapet på språng.



Working hard or hardly working. Alan chillar lite på jobbet.



Sen blev det att besöka Becca och hennes man på SÖS med alldeles nykläckt bebis. Yttepytteliten minisak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0