Stendöd blogg

Nu är det nog dags att återuppliva den här bloggen lite. Jag känner mig som en dålig människa som inte uppdaterar er om vad som händer i mitt fantastiska liv.
Jag har varit på semester i Florida i två veckor så det är väl en liten ursäkt antar jag.
Är just nu för trött för att orka skriva ett längre inlägg så ni får senaste 3 veckorna i bilder.


Jag och Amanda åkte tåg upp till rättvik för att titta på arcade fire som spelade på dalhalla. Helt fantastiskt!



Scenen är nere i en krater med en vacker grön sjö bredvid. Magiskt.


Vi satt på 5e raden och var något nöjda.


Sen var det dags för Florida. Vi hade hyrt ett hus och här är utsikten från köksdörren.


Poolen två meter utanför dörren, klagar inte det minsta.
Min kamera dog typ direkt så jag tog i princip inga bilder. Så nu snor jag några från plastsyster Sofia.


Familjen minus Sofia på stranden. Peppen.


Jag och lillebror. Märk färgskillnaden?


Vi glömde en banan på fönsterbrädan i bilen som var parkerad på arlanda. Lagom fräsch sådär när vi kom hem.


Det är för lite poser-ego-bilder på mig så den här bjuder jag på.


Kvällen idag spenderades på kulturhusets tak med Body horror och Amanda.
Nu är jag trött och ska nog sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0