Gaddat och klart

Och här har ni då det färdiga resultatet!



Och då undrar ni kanske vad tusan är det egentligen?
Jag är ju som många säkert vet en serienörd. Och då speciellt en serie som ligger extra varmt om hjärtat, nämligen Neil Gaimans serie Sandman.
Detta är då från den fjärde boken Season of mists där Lucifer ger nyckeln till helvetet till Morpheus - king of dreams.
Den blev suverän och jag är helt kär i min nya tatuering, gjorde ont men inget jag inte kunde uthärda.
Becca stod på första parkett och tittade storögt (hon har någon konstig grej för att se andra plågas så det var med ett stort obehagligt leende såklart men det är väl smällar man får ta antar jag...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0