Det var det där med bloggandet då

Jag glömde bort min blogg, som vanligt.
Idag är jag trött, hängig och lite sjuk.
Då sitter jag hemma i min stora radiohead t-shirt som jag hittade på vintagemässan i skrapan och äter glass från ben&jerrys, chocolate fudge brownie.

Jag tänkte låta er som läser min blogg bestämma vad ni vill att jag ska skriva om här i framtiden.
Eftersom jag själv har så dålig fantasi så blir det nog bäst så!
Kom med förlsag, stora som små. Bring it, jag är redo.



Ge mig vår?

Kommentarer
Postat av: Simon

Du kan skriva om dina sexuella äventyr. Sex säljer.

2010-04-09 @ 16:40:19
URL: http://cinnak.se
Postat av: Jenjen

Skriv om dina tankar om Berghs och arbetsframtid!

Om fina bilder eller reklamer du hittar. Hitta en nich! nisch?

2010-04-12 @ 21:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0