Back from the dead, eh?

Happ, då var det ett tag sen jag skrev IGEN. Varför envisas jag med att försöka ha en blogg?
När jag var yngre så kunde jag köpa en anteckningsbok menat att ha som dagbok, skriva ett eller två inlägg i den för att sen glömma bort den helt. Ungefär så är jag med skrivande, får aldrig arslet ur vagnen helt enkelt.
Så, jag tänker inte lova något men nu fick jag ett skrivarryck. Eller snarare, jag behöver råd.

Sen jag klippte av mitt 4 dm långa blonda hår i gymnasiet så har jag snabbt tröttnat på mina nya frisyrer efter några månader. Gör om - gör nytt - gör fräscht. Jag gillar att experimentera helt enkelt.
Nu är det ett sånt tillfälle. Spara ut håret som jag har nu (med luggen). Eller klippa av nästan allt och ha riktigt kort (som jag trivs bättre i)?
Rösta på din favorit!



Spara ut mitt nuvarande med tillhörande lugg och köra långt, mörkt och mystiskt (som jag gillar mina män).
Eller....




Kort, snyggt, lätt att styla. Något jag trivs med och som framhäver mitt ansikte?
(Jag har lånat bilderna från lookbook.nu om någon undrar)

Hjälp mig i denna svåra svåra knipa vänner!

Kommentarer
Postat av: fuzzeh

KORT! ;D:D:D;D;D;D;D:D:D

2009-12-15 @ 21:16:57
Postat av: Fågel

2009-12-16 @ 11:18:31
Postat av: lol

Långt, om du skulle trivas i det! ^^



(fail att det går att skicka innan man har skrivit något)

2009-12-16 @ 11:19:28
Postat av: JB

Långt



/J

2009-12-16 @ 14:36:41
Postat av: Cinna

Du är lika fin i båda, så singla slant om'et!

2009-12-18 @ 09:18:40
URL: http://cinnak.se
Postat av: Willner

1. Lol @ "Spara ut mitt nuvarande med tillhörande lugg och köra långt, mörkt och mystiskt (som jag gillar mina män)."



2. Jag gillar långt det vet du. Men kör på magkänslan. Det som känns bäst för dig ska bli vad det blir. Amen.

2009-12-19 @ 16:10:40
URL: http://minigun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0